Her har vi samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål og svar. Skulle du mod forventning ikke finde svaret her, kan du altid henvende dig i vores kundeservice info@louvenir.com
Hvilket papir trykker i jeres personlige plakater på?
Alle vores plakater er trykt på kunstpapir af høj kvalitet, der bruges til gengivelse af traditionelle kunstværker og bruges af førende kunstgallerier og museer. Kunstpapiret består af hvidt kunstpapir med en blød og let struktureret filtstruktur, der bidrager til at give kunstværket en fantastisk dybde, der næsten føles tredimensionel. Dens premium inkjetbelægning giver udskrivningerne strålende levende farver og dyb sorthed, hvilket giver den højest mulige kontrast, der kræves for perfekt detaljerigdom. Kunstpapiret er helt syre- og ligninfrit. Lavet til at bevare, ikke falme og modstå aldring.
Hvor fremstiller i jeres personlige plakater?
Alle vores plakater trykkes på bestilling hos trykpartnere, der er så tæt på vores kunder som muligt. Alt for at være så miljøvenlig som muligt og tilbyde korte leveringstider. Vi trykker i Holland, England, USA og Australien.
Hvor meget koster fragt?
Vi tilbyder altid gratis levering på alle ordrer til Danmark. Se vores godstabel for at se, hvad der gælder for andre lande.
Hvor lang tid er leveringstiden?
Alle kunstværker, der er lavet på Louvenir, laves på bestilling. Det tager normalt 1-2 arbejdsdage at fremstille og sende personlige plakater. Derefter er leveringstiden til Danmark normalt 2-5 arbejdsdage.
Hvordan sender i kunstværket til mig?
Så snart din ordre sendes fra trykkeriet, modtager du en bekræftelses-e-mail, der også indeholder dit sporingsnummer og oplysninger om, hvordan du kan spore status for leveringen. Vi samarbejder med UPS, DHL, DPD, PostNL, Royal Mail. Levering sker normalt til et leveringssted i nærheden af dig.
Hvordan pakker I min bestilling?
Vi sender altid med en leveringsmeddelelse, der viser, hvilke produkter der er inkluderet i pakken. Vi sender ALDRIG med kvitteringer.
Vi bruger specialfremstillede skuffer med dobbeltvægge for at sikre, at kunstværkerne ankommer i perfekt stand. Ved at skræddersy emballagen pr. Ordre reducerer vi påvirkningen på miljøet, mens vi tilbyder omkostningseffektive internationale forsendelsesomkostninger.
Vores emballeringsrutiner er blevet forbedret mange gange, og i dag er det meget usædvanligt, at vores pakker bliver beskadiget på vej til kunden. Hvis der opstår skader, gør vi vores yderste for at sikre, at problemet løses bedst muligt. Kunstværkerne prioriteres til øjeblikkelig produktion, og vi bruger den hurtigste forsendelse, vi kan, for at sikre, at vores kunder får deres ordre så hurtigt som muligt.
Hvordan betaler jeg for min ordre?
Vi accepterer Mastercard, Visa og American Express kort. Vi samarbejder med Stripe som vores betalingsformidler for sikre betalinger.
Toldafgift for leverancer uden for EU?
Ved bestilling til Danmark og andre EU-lande er moms inkluderet i prisen, og der tilføjes ingen gebyrer eller omkostninger efter afgivelse af din ordre. Hvis du bestiller uden for EU, er det importørens (kundens) ansvar at betale told og moms. Normalt kontaktes godsselskabet eller toldvæsenet, når pakken ankommer til landet og bliver bedt om at betale told og importere moms, inden pakken frigives fra tolden. Bemærk, at hvis du sender en gave uden for EU, vil disse afgifter ende med modtageren. Hvis du vil vide mere om told og importtold, bedes du kontakte tolden i det land, du ønsker at sende ordren.
Hvordan er reglerne for returnering?
Vi tager selvfølgelig det fulde ansvar, hvis et produkt er forkert trykt, materielt unøjagtigt, defekt eller hvis der er en skade under transporten. Kontakt vores kundeservice på info@louvenir.com inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen, og vi sørger for en erstatningsordre, en klage eller kredit. Send os dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Da vi sælger unikke, specialfremstillede varer, der laves til ordre til vores kunder, kan vi ikke acceptere retur eller bytte varer. Vi kan ikke holdes ansvarlige, hvis du har bestilt den forkerte størrelse eller begået en fejl, når du designer dine kunstværker som t.e.x. lavet en skrivefejl, valgte det forkerte farvetema, glemte at skrive noget osv
Så snart vi har trykt dine kunstværker, kan det være for sent at foretage ændringer eller godkende en returnering.